16 Eylül 2010 Perşembe

ramazan bayramında trabzon;








[bardakdaki cappy elma suyudur :)]

8 yorum:

moda_kesh dedi ki...

ah benim güzel memleketim trabzon gözümde tüttün yine

Dıydıycı Hatun dedi ki...

o la la :) bende bayram tatilinde trabzondaydım resimlere bakınca anladım ki özlemişim :) salı akşamı kavuşucaz tekrar nasipse :) güzel görüntüler için teşekkürler, sevgiler :)

Ada Deniz dedi ki...

harika fotoğraflar

Nilgün Komar dedi ki...

modakesh; tütmezmi? ben özlememek için bazen düşünmüyorum oraları unutasım geliyor ama buralardayız işte... sonrada en azından gidebiliyoruz diye avutuyorum kendimi..

dıydıycı; keşke karşılaşsaymışız!! çok düşündüm blogcanlardan kimler vardır burda diye ama int.den de uzaktım kimse aklıma gelmedi..

adamdenizim; merci şekerim.. güneş pek uzaktı o günlerde hep bulut hep bulut o yüzden az ışıklı fotolar ama içlerinde hep mutluluk var.. alla herkese güzel günler nasip eylesin!!

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
MODA GEZGİNİ dedi ki...

canımm trabzonn harika fotoğraflar çekmişsin canım ellerine sağlık.blogunun takipçisi oldum.sewgiler

Nilgün Komar dedi ki...

modacım; çok merci şekerim.. ayyyy çok mutlu oldum şekerim! üç blogum var birarada tutamıyorum hepsi karışıyor diye ama bilmiyorum acaba hepsini birleştirsem mi ? hala düşünüyorum....