19 Mayıs 2011 Perşembe

etamin hevesimi aldım sayılır :)



etamini, iplikleri, çerçevesi, şablonu ve hatta iğnesi ile hazırlanmış


minik bir paketten çıktı bu güzellikler..


tek yaptığım etamini ikiye ayırmak ve şablona uyarak deseni işlemek oldu..


çok zevk alarak yaptığım ama çokca zaman bulamadığım bir iş bu çarpı işi denilen şey!


düz kumaş üzerine kaneviçe oluyor kareli kumaşda etamin :)


ne çok ismi ne çok modeli ve ne çok seveni var değilmi!


ve vazgeçilmez şıklığı da bir yana!!
[sanırım 8-10 desen alternatifi var bulursam broşürü yayınlarım :)]

21 yorum:

Unknown dedi ki...

Çokk güzelll çok cici olmuşlar güle güle kullan ellerine sağlık.

GÖNÜL dedi ki...

çok güzel olmuşlar ne kadar şeker ellerine sağlık

fiamma dedi ki...

Nilgüncüğüm çok sevdim bunları devamı gelsin sen doğrularını işle ben kandırıklarını yapayım kendime:) bayıldım ne olur devam et.Hevesimi aldım deme:) Ellerine emeklerine sağlık...

Unknown dedi ki...

evet bende etamin konusunda bu aralar heveslerdeyim. şimdilik model arıyorum yapmak istediğim bir iki şey var.seninkilerde pek güzel olmuşlar doğrusu, eline emeğine sağlık.

Ayca Karaoglan dedi ki...

yahu etaminden heves alınır mı :))) devam et, çok güzel olmuş bence! keşke vaktim olsa da ben de yapabilsem. bayılırım etamine :)

Nedret dedi ki...

Çok şekerler. Oval olanları da var bunların. 5-6 sene önce kızıma almıştımda, bir-iki işleyip atıvermişti bir kenara:)) En pratik işlemeler bunlar bence de.Hem de çok güzel oluyorlar. Eline sağlık:))

Lavanta Bahçesi dedi ki...

Ellerine sağlık!
Ahu

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık bu güzellikler pano olabileceği gibi aplikede yapılabilir:)

dikisdersi dedi ki...

hevesini almışsın ,bizlere de heves alalım diye gösteriyorsun degil mi,canım ellerine saglık ,güzel olmuş benide heveslendirdin bak şimdi ...

TATESAL dedi ki...

Nilgüncüm harika olmuş,çok beğendim,ellerine sağlık....

Nilgün Komar dedi ki...

kitapcadım; teşekkür ederim canımm..
gönülüm; saol canım benim..

fiammacığım; tamam devam edeceğim..

tuğbacım; öyle çok model varki ben liste yapıyorum işlesem bir yılda bitmez :) sonra bunları buldum işte..

ayçam; alınmaz değilmi! o zaman devammmmmmmmmmmm

nedret ablam; teşekkür ederim ben de bunları banyo için yaptım! deniz kabuklu bir dekor oluşturuyorum banyo için!

ahucuğum; çok merci...

örgüçantam; evet aplike de olabilir :)

dikişdersim; evet evet heveslen sende!!!! bak bende heves bitmemiş.. oy birliği ile devam dedik!!!!!!!

Nilgün Komar dedi ki...

tatesalim; beğendiğine çok sevindim!!!

Fatma'nın Hobileri :) dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel olmuş :) Ben de bu ara etamine merak sardım kesinlikle çok zevkli bir uğraş...

Elif'in Dünyası dedi ki...

Ellerinize sağlık. Deniz kabuğu hastası olarak bakıldım...
Şablonları internetten aldıysanız bana adresi verebilirmisiniz.

Nilgün Komar dedi ki...

yenigelinim; evet çok hemde çok zevkli....

elifim; denizkabukları çok güzeller değilmi.. sende şimdi dolu vardır en çokda banyoda güzel oluyorlar ve deniz temalı salonlarda!

mutfakcini dedi ki...

on parmağında on marifet vallahi,maşallahhh ;)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

buaralar benimde sıkça merak ettiğim bir çalışma. sanki çarpı işi hem zevkli hem bunaltıcı gibi gelio:)) anlamadım gitti

ladygreenriver dedi ki...

nilgüncüm ellerine sağlık canım nefis olmuşlar,özellikle banyoda çok şık olabilir diye düşünüyorum nereden aldın bana yazarmısın bende almak ve yapmak isterim...çok öpüyorum..

Nilgün Komar dedi ki...

ebrulim; yüzüm kızardı :)

yeteneklim; rahat bir desen ve sevdiğin bir eşya üretirsen bitsin diye gözünü bile kırpmıyorsun! birkaç tavsiye edeceğim kitap var bu konu ile ilgili bir iki güne girerim yazıyı!

ladyciğim; evet bende banyo ya koydum :) ama daha duvara asamadım belki daha sağlam bir çerçeve bulurum diye bekliyorum ama bu hali de idare eder şimdilik diye düşünüyorum bir yandan.. aldığım yere gideyim hemen ilgileneceğim senin isteğinle kuzum! yazacağım sana !

ladygreenriver dedi ki...

çok teşekkür ederim canikom..

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok güzel olmuşlar.. ben de çok seviyorum kanviçe yapmayı... ah bir de vakit bulabilsem...