6 Ocak 2012 Cuma

pastel 312-313;


yeni yıl için çıktılar ama yeni yıla girmeden alamadım maalesef son günler epey bir koşturmacalı geçti.. ancak önceki gün eve dönerken mağaza açıktı :) ben bu fırsatı kaçırmadım tabiki :)

seride üç simli var.. 312 ve 313 karşınızda..







arka fondaki makyaj çantası, pastel'in hediyesi,
oje alana vermiyorlar ama başka ürün alana veriyorlar ee bende öyle yaptım tabi dayanamadım :)



312 yi denedim: zeminde 08 rüya pembesi var; 



ışıltılı günler dilerim... !!!

4 yorum:

*kelebekana*-* dedi ki...

pastelin oje lerini bende çok severek kullanıyorum ..sizde iyi günlerde kullanın ..

Sabrina dedi ki...

Thanks for visiting my blog. Wishing you a wonderful 2012, full of joy, peace, health and creativity.

kisses Sabrina

yıldız dedi ki...

bu serideki 3 ojeyi dun aksam gordum aklimdan cikmiyo nilgunum ben beyz olanida hos buldum ilk gordugum yerde alicam:)gule gule sur surustur

Nilgün Komar dedi ki...

kelebek ana: saolll

yıldızım: hemen alll :)))