24 Mayıs 2012 Perşembe

lastikli jarse bir etek diktim ama poz vermeyi başaramadım :)


çeken için diyecek lafım yok ama poz veren çok acemi :) bu kadarmı kasılmış durur bir insan anlamıyorum :) turgut özal gibi bir gıdık yapmayı bu kadarmı başarırım ben :) hiç unutmam mezuniyet balosunda da çekildiğim fotolarda böyle çıkmıştım... gıdıya ve pozlara takılıp eteğimin kumaşının jarse olduğunu ve çok cici olduğunu söylemeyi unutmayacağım ama iki yanından bir dikiş aa yok yok tek yanından bir dikiş atıp eteklerini dümdüz kestim yani hiç kıvırmadım :) belinde yaklaşık 10 cm lik bir siyah lastik var o kadar.. lastik detay fotoları sonra gelicek benzer bir tane daha dikiliyor o zaman yayınlarım.. üzerindeki bluz tamamen bağımsız ama öyle olduki tam lastik hizasına kadar geldi ve lastiği kapattı.. gerek de yoktu ben lastik gözüksün istiyordum ama güzelde oldu demi? başka kısa bluzlarla da giyip bel detayını gösteririm söz :)


20 yorum:

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

biz bu poz verme konusunda seninle bi haftasonu çalışalım şekerim bende aynı durumdayım biliosun:) eteğin çok güzel oldu çok da yakıştı bi de yakından görüp incelemek istiorum:)

Ada Deniz dedi ki...

ciddi ciddi kasılmışsın. Aslında açık hava fotolarında ne rahatsın ama....

Nilgün Komar dedi ki...

d-Gu evet çalışalım aslında adavedenizin dediği gibi kasılmışım :) rahat dursam gülsem falan daha güzel çıkar herhalde :) yada gidip uğurkan erez den ders almam lazım :)

zaten d-Gu cuğum kına da giyeceğim bu kıyafeti :) bol bol incelersin :)

*kelebekana*-* dedi ki...

yok yok gayet hoş bir hanım var foto da ...sayfa sayfa okunuyor etek te ;))

rabiasultanipek dedi ki...

canım eteğin çok güzel, ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

İlk poz için birşey diyemiycem ama 2. ve 3. pozlar güzeeeeel... Karın içeri kalça dışarı ;))) Bu arada etekte çok güzel olmuş güle güle giyiniz, giydiriniz
Selamlar
Ozra's :)

Ceren dedi ki...

Poz verme konusunda yeni nesilden ders almamız lazım :))

Etek süper, güzel günlerde giyin inşallah. Ooohh püfür püfür :)

3prenses dedi ki...

kumaşın çok güzel öncelikle jarse olması da süper..etekte harika olmuş...ellerine sağlık...poz konusuna gelince gıdın çıkmış acıcık çokta yakışmış...kandilin mübarek olsun tatlım..

Nilgün Komar dedi ki...

beğenileriniz ve iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim canlarım!!!!! daha çok çalışıp daha güzel poz vermeyi öğrenceğim inşaallah :))

herkese iyi kandiller dilerim..

okuyan dedi ki...

Nasıl durursa dur güzel hatunsun vesselam:)
Bu kumaşları çok severim. Çocukken böyle bir kumaştan gömleğim vardı, öyle severdim ki. Seneler geçti hala hatırlarım.
Etek çok güzel olmuş. Emeğine sağlık canım.
Sevgiler.

AsOrTiK dedi ki...

gıdıya değil eteğe baktım:) çok güzel olmuş. deseni de çok güzelmiş. eline sağlık. güzel günlerde kullan
sevgiler

Adsız dedi ki...

ya kıyamammm :)
ama 3.çok doğal bence :)
bu arada sen doğumgünümü kutlamadın şekerim küstüm ;:))

Banuca dedi ki...

Eteğin çok cici de ilk iki pozun askerdeki "rahat" komutunu uygulamış gibi :))) Seviyorum ben seni kııız :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Banu ya katılıyorum asker duruşu yapmışsın:))

ellerine sağlık canım çok hoş olmuş.

GÖNÜL dedi ki...

çok şekersin boşver poz vermeyi bende başaramıyorum etek harika olmuş özellikle kumaşını çok beğendim ellerine sağlık

ANTİGONE dedi ki...

zaten her babayiğidin harcı değil güzel poz verebilmek. ben de bu konuda baya özürlüyüm canım. fotojenik ve güzel poz verebilen arkadaşlara saygım sonsuz :)) etek kaynamasın bu arada, çok güzel olmuş :))

Modavesaire dedi ki...

güle güle giyin:)) evet poz vermek en zor iş ..benim için de..

Nilgün Komar dedi ki...

evet evet epeyce çalışmam gerekiyor daha biraz biraz bazı şekillerde başarmaya başladım da daha çok poz öğrenmem gerek :) erol atar'a mı gitsem acaba?

vişnap dedi ki...

Aman canım poz verme konusunda çalışırken benide alıverin yanınıza Bu arada eteğin şahane gözüküyor. İyi günlerde giy canım

Nilgün Komar dedi ki...

birgün duygu ile çıkacağım sokaklara bakalım onu taklit edeceğim :)