16 Temmuz 2012 Pazartesi

elektronikleri geri dönüştürün öğrencilere burs sağlayın;

bir kapak iki kapak derken.. tüm türkiyeye yayıldı kapak toplama kampanyaları.. ve bunların karışılığında da hem doğayı koruyor olup hemde bir faydaya imza atmak çok büyük mutlutluk bence... şimdi de ODTÜ'lülerin başlattığı bu projeye destek olmak için elimizden geleni yapalım diyorum.. ve bu bağlamda yeni bir alışkanlığı herkese yaymayı başarabilir hem öğrencilere burs sağlanmasına destek olabiliriz hemde doğadan bir zararlı maddeyi daha uzaklaştırmış olmanın mutluluğunu yaşarız..

lütfen duyarsız kalmayalım... !!!


11 yorum:

Elifin Terazisi dedi ki...

Süper bir proje, haberdar ettiğin için teşekkürler:)

Nilgün Komar dedi ki...

rica ederim elimizden geleni yapalım hep birlikte bu konuda bir çaba gösterelim!

Elif'in Dünyası dedi ki...

çok güzel bir proje. Keşke başka illerede yaygınlaştırılsa. Biz Bursa'da taşınabilir küçük atıkları Electro World mağazasına götürüyoruz. Ama bu tarz bir proje ile desteklenmiyor. Hem atıkların değerlenmesi hemde sosyal sorumluluk projesinin bir arada olması çok güzel.

rebeltakipte dedi ki...

haberim yoktu bu projeden, her geçen gün böyle sosyal projelerin artması dileğiyle

Nilgün Komar dedi ki...

elim;
tiyakim;
rebelim;
münkün olduğu kadar duyuralım bizimde çorbada bir tuzumuz bulunsun!

Derya dedi ki...

Teşekkür ederim Nilgüncüm desteğin için, sevgiler ;)

tülin dedi ki...

Benim de yayımlayacaklarımdan bu haber.Sığınakda bir halı yıkama makinam var.Hala duruyorsa onu vermek istiyorum ben de .Bu arada birşeyler daha toplarım çevreden..

tülin dedi ki...

İzin verirsen link olarak ekleyeyim yazını şeker.

asosh dedi ki...

aaa öğrendiğimiz çok iyi oldu...eşim bilgisayarcı ve bir çokkk geri dönüşüm malzemesi çıkıyor iş yerinden...bende değerlendiririm diye düşünüyordum hep ama bu daha iyiymiş....

AsOrTiK dedi ki...

müthiş bir proje. bugüne kadar attıklarıma üzüldüm. gerçi çöpe atmıyor geri dönüşüm poşetine koyuyordum cep telefonlarını vs. ama bu şekilde daha faydalı amaç için toplanıyor olması güzel. teşekkürler nilgün paylaşım için.
sevgiler

Nilgün Komar dedi ki...

rica ederim şekerlerim; istediğiniz gibi kopya edebilir paylaşabilir linkleyebilirsiniz :)